گوش کن جاده صدا میزند از دور قدمهای تو را

نخست موعظه پیر می فروش این است دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

برای من و خیلی های دیگه در حال حاضر ودر گذشته و اینده این یک دغدغه همیشگیه که ایا وجود قیامت برای زندگی انسان ضروریست .اصلا خیلی رک و راست بگم ایا قیامتی هم هست ؟؟؟؟؟؟

اخه مگه میشه . آیا در هر هیچ دوره ای از حیات انسان بروی کره خاکی وضعیتی مشابه آنچه انسان در حال حاضر با آن مواجه شده وجود داشته است . بربریت و خوی حیوانی انسان به نظر میرسد در اعلی ترین درجه خود قرار گرفته است . فرقی هم نمیکنه که شما کدوم ملت و طایفه رو در نظر بگیری سکولا ر یا جوامع دینی ، سرمایه داری یا کمونیست ....... هیچ کی به هیچی رحم نمکنه همه فقط و فقط به فکر خودشونن وبس . یکی برای رضای خدا سر میبره تا دین خدایی رو درتمام دنیا حاکم کنه یکیم برای رضای خدا از مال بیت المال جیباشو پر میکنه. ادعاشونم اینه که زمینه حکومت الهی  رو داریم  مهیا میکنیم . جل الخالق  . بخدا به نظرم دیگه کمتر کسی رو میشه دید که واقعا به قیامت معتقد باشه. دنیا به نظر میرسد که از یک نظر داره به آخر خط میرسه .انتهای ایمان و ابتدای دوره زوال انساتی تا بینهایت . نشانهای آن هم کم نیست . هر کجا سرت و برگردونی چند صدتا شو یا میبنی یا میشنوی .باور کنید همین چند جمله رو که نوشتم از خودم بدم اومد خیلی چیزهای دیگه می خواستم بگو که از خیرش گذشتم ولی هر چی فکر میکنم دنیای بی ایمان و اعتقاد  خیلی جای بد و خطرناکیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۴۰
hossein gomar

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۵
hossein gomar

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.


مردخردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۵
hossein gomar