گوش کن جاده صدا میزند از دور قدمهای تو را

نخست موعظه پیر می فروش این است دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

یک پیشنهاد

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ب.ظ

عمر اکثر انسانها بیشترین زمانش به بطالت و ندانم کاری میگذرد اگر می خواهید بطالت عمر شما و بیهوده سپری شدن عمرتان همرا با لذت باشد پس به تماشای فیلم بنشینید . البته هر فیلمی ارزش گرفتن وقت شما را ندارد اما تعدادفیلمهای مفیدی که تمام عمر یک انسان را پوشش دهد کم نیستند . و من خودم یکی از عشق فیلمها هستم . و صد البته که هر فیلمی را نمی بینم بسیار تحقیق میکنم  تا بتونم فیلم خوب و مورد نظرم رو پیدا کنم . بعد از این نیز قصد دارم تا جاییکه بتوانم تجربیات خودم رو در این صفحه با شما عزیزان به اشتراک بگذارم. فیلمهایی رو که فکر میکنم ارزش دیدن دارند همرا با نقدههای که بر آنها نوشته شده بعلاوه ادرس لینک دانلود فیلم  با شما به اشتراک خواهم گذاشت .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
hossein gomar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی